Silnik 1.2 16V TSI 110KM (EA211) dodano: 25.01.2021

Seat Leon 3 2015r 1.2 110KM Średnie spalanie #EA211z ostatnich 5 tys to 6L. Łatwo zejść do 4,2L. Bardzo cichy i elastyczny. Olej zmieniam co 12-15 tys dolewka 0.2 L na 10tys.więc bez problemu. Realnie 118KMi 189Nm a zrobiłem 146 000 km . Poprzedni łańuchowy starszy #ea111 był gorszy, głośniejszy, brał 0.5L oleju na 10tys. palił ciut więcej, elatyczność podobna, no i rozciägał się łańcuch co 50-70 tys

Silnik 1.6 16V ECOTEC Z16XE dodano: 25.01.2021

Bardzo źle współpracuje z instalacja LPG !!! Po 80 tys. poleciała głowica, przy zalecanej pełnej regulacji instalacji gazu. Po naprawie głowice po niecałym roku głowica i zawory poleciały drugi raz. Mechanik zalecił jazdę wyłącznie na benzynie. Ponadto myślałem, że dam rade z silnikiem 1,6 115 KM, ale to był błąd. Auto mułowate choć przejechało Europę od Polski do końca Szkocji. Kupione w salonie w Polsce. Wcześniej jeździłem Astra III kombi 1,6 -105 KM, to był szatan w porównaniu z Zafirą

Silnik 2.0 R4 16V 129KM (N46B20) dodano: 25.01.2021

Silnik służył mi przede wszystkim do "zabawy" - upalania. Spalanie jak V8, ale dobrze sobie radził, chociaż moc śmieszna. Dużo wytrzymał. W mojej opinii pancerny. Trzeba dbać o olej, ze względu na hydro-napinacze.

Silnik 2.0 R6 24V 150KM (M52B20) dodano: 24.01.2021

MB2TUB20 E46 1999r przy 280 000 założony gaz, aktualnie 340 000 i śmiga pięknie :)

Silnik 3.3 V6 12V SOHC 158/174KM (EGA) dodano: 23.01.2021

10 lat bezawaryjnej jazdy, silnik pancerny, trzeba dbać o dobry syntetyczny olej najlepiej amerykański 10W30,

Silnik 1.4 16V TSI 122KM (EA111) dodano: 21.01.2021

Zanim poczytałem trochę o tym silniku oraz innych 1.4 TSI to miałem miałem obawy... w tej chwili mogę napisać, że bez powodu. Wymiana łańcucha mnie ominęła - poprzednik zrobił to niedługo przed sprzedażą. Samochód nie ma ze mną lekko a sprawuje się znakomicie, między wymianami oleju (10.000km) dolewam 400-500ml oleju. Dynamika całkiem spoko, mimo masy samochodu. Spalanie w trasie 5-6, w mieście 8-9, autostrada 140+ to około 9

Silnik 2.0 16V VVT 156KM (ECN) dodano: 20.01.2021

Świetny silnik, jeździłem wieloma "benzyniakami" ale ten jest po prostu bajeczny. Może nie jest najbardziej dynamiczny (Sebring JS to stosunkowo duże auto) ale praktycznie bezawaryjny - jeśli ktoś nie chce ładować się w koszta utrzymania auta od strony mechanicznej to zdecydowanie polecam.

Silnik 2.0 16V FSI 150KM dodano: 20.01.2021

Niestety w moim silniku (samochód kupiony w polskim salonie) padła uszczelka pod głowicą przy około 140 000km. Dodatkowo tak jak inni wspomnieli jest problem z gromadzącym się nagarem, który trzeba czyścić (zalecane w warsztacie) co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Drugi raz nie zdecydowałbym się się na zakup auta z tym silnikiem jako, że jest to skarbonka - naprawy oscylujące na kilka tysięcy złotych.

Silnik 1.2 16V M-TEC II 81/84KM (LMU) dodano: 20.01.2021

To auto jest warte swoich pieniedzy. Duzo miejsca w tym malym aucie, tylko bagaznik to totalna porazka a samo wykonanie, eh. Skrzynia biegow slabo, ale jak za takie pieniadze wporzadku i polece.

Silnik 2.0 16V 4B11 MIVEC dodano: 19.01.2021

Mam asx 2.0 mivec 150km. Od 2013 roku w EU były montowane silniki o typoszeregu 4j11. Nowsza wersja 4b11, wersja SOHC, nastawiona pod ekonomię i oszczędność energii. Ogólnie prosty silnik: pośredni wtrysk, SOHC, brak dwumasy. Jedynie zaawansowany system zmian faz rozrządu MIVEC podobny to VTEC Hondy.

Silnik 1.0 12V Turbo 120KM (FireFly) dodano: 19.01.2021

Pomimo małej pojemności ku mojemu zaskoczeniu Jeep jest samochodem dość dynamicznym tylko potrzebuje wyższych obrotów. Dobrze wyciszony. Zamontowana instalacja LPG Tratarini EVO 01 ID .Żadnej odczuwalnego spadku mocy podczas jazdy. Spalanie cykl miejski 3,2 l benzyna 4,2 l LPG .

Silnik 2.2 16V 5S-FE dodano: 16.01.2021

dobre japonskie auto

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 7072