alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 208  1.6 16V VTi (120KM)

Peugeot 208 1.6 16V VTi (120KM)

Wyświetleń: 5664

Dane techniczne

Peugeot 208  1.6 16V VTi (120KM)
Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]260
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]216
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)7.3

Lata produkcji: 2012-2015

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.4l5.7l4.5l

28.05.2020308 SW, 1,6 vti 120 kmOdradzam!

Problemowy silnik z niskiej jakości komponentów. Podstawowy problem to wypadanie gniazd zaworowych i kompletny remont silnika, gdzie głowica jest nie regenerowalna bo po złożeniu występują znów te same problemy. Kody P1338, P1336 czyli wypadanie zapłonu z tym związane. Pozatym rozciąganie łańcucha rozrządu i zwiększający się apetyt na olej świadczące o zbliżających się kłopotach. Odradzam. Mnóstwo artykułów w internecie o ludziach którzy rozkładają ręce przy tych silnikach. Remont w granicach 10 tys.

26.03.2020308Polecam!

Dobra dynamika, niskie spalanie

29.02.2020Citroen BerlingoOdradzam!

To jest q*wa dramat. Olej pił jak szalony, w ciężkim berlingo silnik zamulony jak stawa na zimę. Do tego głośny, żeby jako tako jechać, trzeba było cisnąć w podłogę. A teraz ciekawostka. przy 20k przebiegu awarii uległo koło pośrednie z napinaczem wał-pompa wody. Unieruchomiło to pojazd na drodze. Po rozebraniu napinacza, okazało się że steruje nim... silniczek jak od zabawki plus 2 przekładnie planetarne. PORAŻKA.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.0 VTi6895144.3
1.2 VTi8211812.25.3
1.4 VTi9513610.55.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 2):
(9.9)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.5/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.9l6.6l5.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Michał28.03.2019

Polecam!

Peugeot 208 1.6 VTi 120 KM Allure
Średnia ocena:
(9.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.8l6.9l6.0l

Opinia:Auto bardzo przyjemne w użytkowaniu, zarówno w mieście jak i na trasie.
Zalety:+ mocny silnik jak na tak mały i lekki samochód, + niezłe spalanie, + pojemny zbiornik paliwa
Wady:- usterka włącznika przedniej szyby po 30 tys. km - czasami zawieszające się radio (naprawia się samo po ponownym zapłonie)
Tomek27.09.2017

Polecam!

Peugeot 208 1.6 16V 120KM 2013r. 99tyś
Średnia ocena:
(10.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l6.2l5.0l

Opinia:Spełnia w 100% moje oczekiwania, to jeden z nielicznych aut, które nie zawodzą. Bardzo nowoczesny, z wysoką kulturą pracy silnik. Można śmiało ruszać w długą trasę z jedną walizką no to chyba mały mankament bo bagażnik niewielki. Daje przyjemność z jazdy i spala na trasie przy spokojnej jeździe poniżej 5L. Rewelacja!
Zalety:silnik, spalanie, prowadzenie, sterowność, wyciszenie
Wady:olej ciągle muszę go kontrolować!

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2