alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Megane III 2.0 16V (140KM)

Renault Megane III 2.0 16V (140KM)

Wyświetleń: 4234

Dane techniczne

Renault Megane III 2.0 16V (140KM)
Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]195
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]195
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.3

Lata produkcji: 2008-2012

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.2l7.6l6.0l

03.05.2020Laguna IIIPolecam!

Witam mam ten silnik w Lagunie III. Silnik to największy plus tego auta. Mam wstawione LPG i nie miałem żadnych problemów z wypalaniem gniazd zaworowych. Na LPG przejechalem do tej pory ponad 100 tyś km. Silnik faktycznie potrafi palić ale ja i tak go polecam. Olej wymieniam co roku a przejerzdzam około 20 tyś rocznie

30.03.2020Clio 3 2.0 16VPolecam!

2,0 16V 139KM M4R 700, rozrząd na łańcuchu a głowica na szklankach regulacyjnych. Minusem jest spalanie w mieście od 7-9 l,średni spala 8-9 l. Olej wymieniam co 10-12tys Motul 8100 Eco-Nergy 5W30 ACEA A5/B5

03.02.2020Laguna 3 GTPolecam!

Silnik posiada hydrauliczne kasowanie luzu zaworów. Wypisujcie bzdury i wprowadzacie użytkowników w błąd.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju3.5 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 16V1101511056.9
1.4 TCe13019010.76.6
1.6 16V10014810.96.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj