alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Megane III 2.0 16V (140KM)

Renault Megane III 2.0 16V (140KM)

Wyświetleń: 2873

Dane techniczne

Renault Megane III 2.0 16V (140KM)
Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]195
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]195
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.3

Lata produkcji: 2008-2012

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.2l7.6l6.0l

08.10.2019Fluence GTPolecam!

2,0 16V 140KM M4R, rozrząd na łańcuchu a głowica na szklankach regulacyjnych, jeżdżę z LPG KME od 90tys.km, przebieg całkowity 228tys.

06.10.2019Laguna 3Polecam!

Błędy. Rozrząd jest na pasku, a nie łańcuchu, a popychacze są hydrauliczne i ich się nie reguluje. Łańcuch jest w dieslu 2.0

03.01.2019FluecePolecam!

Przepraszam, ale w ``Informacjach serwisowych`` są podane niewłaściwe i mylące informacje dotyczące tego silnika odnośnie regulacji luzów zaworowych i kontroli luzów i kosztów. Silnik M4R (głowica) posiada system szklanek regulacyjnych, które wytrzymują 200-250tys.km, podobnie jest w silnikach Nissan/Renault 1.6SCe H4M i 1.4TCe H4Jt. Wszystkie te silniki pracują bez problemów z LPG bez lubrykacji lub dotrysku paliwa ! Znamy klinów, który maja przejechane po 350tys. tymi silnikami bez problemów. Zalecam wyminę oleju co 10-15, a nie co 30tys. !

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju3.5 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 16V1101511056.9
1.4 TCe13019010.76.6
1.6 16V10014810.96.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj