alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Megane III FL 1.4 16V TCe (130KM)

Renault Megane III FL 1.4 16V TCe (130KM)

Wyświetleń: 3805

Dane techniczne

Renault Megane III FL 1.4 16V TCe (130KM)
Pojemność [cm3]1397
Moc [KM]130
Moment obrotowy [Nm]190
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.7

Lata produkcji: 2012-2014Turbosprężarka

Nadwozie:

  • hatchback
  • kombi
  • coupe

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.8l6.6l5.3l

07.07.2019megane iii bose 1.4 Tce turbo 131 koniPolecam!

kupiłem dwa lata temu z przebiegiem 227Tys, zrobiłem od razu rozrząd, świece, wymieniłem chłodnicę i opony, jeżdżę i jestem zadowolony. Silnik dynamiczny, bardzo cichy, czasem poszarpuje na 2 biegu, ale to ponoć normalka. Spalanie w zależności od nogi przy agresywnej jeździe potrafi łyknąć, a przy rozsądnej normalnej jeździe z dzieciakami nad morze wyszło mi 5,8.

19.06.2019Megane 3 KombiPolecam!

Potwierdzam ! A tak straszyli, że nie lubi gazu, że zawory, że turbo, a przejechałem już 145tkm na gazie i nic się nie stało silnikowi. Kumpel też ma w Sciniku kupił w Belgii z fabrycznym LPG ma nalatane 220tkm i wszystko gra.

17.05.2019Megane Grandtour 14tecPolecam!

Ciekawa informacja, że niby nie zalecany do LPG, a przejechałem już 170 tys.km na gazie i wszystko OK. Spalnie , średnio 9-10 jest, przy spokojnej jeździe można się, wyrobić 7-8 LPG, taniocha. Ł

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 TCe11519010.95.3
1.6 16V10014810.96.7
1.6 16V11015110.56.9

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 3):
(9.3)
Trwałość silnika
9.7/10
Niezawodność auta
9.7/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10
Głosy według opinii użytkowników:30

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.2l7.0l6.3l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

Megane Grandtour 1;4tce07.07.2019

Polecam!

2012 / 169500
Średnia ocena:
(9.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l7.0l6.5l

Opinia:Fajne auto, fajny silnik w środku bardzo cicho nawet przy prędkościach 140km.h, świetna dynamika, przyzwoite spalanie. Tylne fotele można składać i jest sporo miejsca, na wakacje super sprawa.
Zalety:pakowne, ciche i jak na tą chwilę niezawodne
Wady:przy otwieraniu coś trzeszczy, ponoć jakieś tulejki
Magda10.04.2019

Polecam!

GTLine Coupe
Średnia ocena:
(10.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l7.0l6.0l

Opinia:Długo zastanawiałam się nad zakupem Megane Coupe 1.4tce, w końcu kupiłam i jestem zachwycona, super przyśpiesza, cichutka, silnika nie słychać. KOCHAM JĄ :-)
Zalety:super
Wady:nie znalazłam wad
Przemo22.05.2018

Polecam!

Megane Coupe
Średnia ocena:
(8.5)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.5l7.0l6.5l

Opinia:Bardzo sceptycznie podchodziłem do tego silnika, okazał się jednak dobrym wyborem, jest bardzo cichy i dynamiczny, bardzo fajnie przyśpiesza już od 2000obr. spalanie o 1,5 większe jak dieslu, ale można przeżyć, wcześniej miałem dwa diesle, które dały mi finansowo w kość z naprawami. Ogólnie polecam ten silnik, odkupiłem Megane od 1 właściciela z Niemiec jeżdżę nim 2,5 roku i nic się nie dzieje. Mechanicy zalecają zmianę oleju w nim co 15tys. i tak robię.
Zalety:cichy, dynamiczny

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2