alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 II Grand Picasso 1.6 16V THP (165KM)

Citroen C4 II Grand Picasso 1.6 16V THP (165KM)

Wyświetleń: 1386

Dane techniczne

Citroen C4 II Grand Picasso 1.6 16V THP (165KM)
Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]165
Moment obrotowy [Nm]240
Rodzaj wtryskubezpośredni
Skrzynia biegów6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h]210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.7

Lata produkcji: od 2013Turbosprężarka

Nadwozie:

  • minivan

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.5l5.8l4.9l

25.07.2019C4 Grand PicassoPolecam!

Wszystko zależy od zasad eksploatacji. No trzeba dbać o stan oleju i turbo, które nalezy schłodzić po intensywnej jeździe o czym nie mówią. Fajna kultura pracy silnika. Czuje się tę moc i przyśpieszenie. Banan na ustach. Olej zmieniam co 15 tys, a nie co 30tys km.... Pierwszy rozrząd wymieniłem na gwarancji. teraz po raz drugi przy przebiegu 135 tys. km. i nadal auto śmiga a człowiek się raduje.średnie spalanie w mieście ok 8,8, na trasie do 100km/h 6l, na autostradzie do 120 km/h ok 7 a potem zależy od "nogi" Powiem więcej szukam już auta młodszego z tym samym silnikiem... :)

18.02.2019C4 Picasso EAT6Polecam!

Przebieg 75000 i wymieniony rozrząd (gwarancja). Mimo wszystko chwalę i polecam. Co do oleju...wymieniam co 15k i nie widzę konsumpcji.

16.01.2019508sw FEELINE AutomatOdradzam!

Samo auto wykonane ponadprzeciętnie (jakość wykonania wnętrza - w mojej ocenie lepsza niż BMW serii 5 z tego samego rocznika), w posiadanej wersji wyposażenia naprawdę godne polecenia. Skrzynia automatyczna nie jest dwusprzęgłowa ale 508SW+1.6THP to nie wyścigówka :-). Niestety wszystko... cały czar i miłe zaskoczenie z komfortu i jakości umarło po przygodach serwisowych z wynalazkiem w postaci silnika 1.6THP 156KM. Zaczęło się od komunikatu "Awaria silnika, napraw samochód", a potem poleciało z górki. Finalnie po kilkunastu naprawach, aktualizacjach oprogramowania itp. ASO stwierdziło, że koszt naprawy silnika (części i robocizna) to wstępnie ok 10k, jednak nie są w stanie dokładnie określić, czy rozwiąże to problem. Zdiagnozowano i naprawiano problemy z łańcuchem rozrządu i jego osprzętu, stale gromadzący się nagar (pomimo serwisu olejowego co 10kk, a nie co 30kk jak zaleca producent) utrudnia to dalej eksploatacje. Jednorazowe czyszczenie tego szajsu wg wyceny ASO to koszt 2900pln. Silnik od początku brał olej ok 05-1l/1000km. Refleksja po spotkaniach z obsługą ASO (tak mechanicy serwisu jak i kierownictwo) była taka, że jest to świetne auto, jednak z motorem 2.0 HDI. Koniec końców wymieniłem 508SW na C5 CrossTurer, brakuje tej jakości i porządku na desce jednak serce działa bez zarzutu.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju4.0 L
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 VTi13023010.85.0
1.6 VTi12016012.66.3
1.6 THP1562409.26.0

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj