alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 Grand Picasso II 1.6 16V THP 165KM (EP6 FDT)

Citroen C4 Grand Picasso II 1.6 16V THP 165KM (EP6 FDT)

Wyświetleń: 2403

Dane techniczne

Citroen C4 Grand Picasso II 1.6 16V THP 165KM (EP6 FDT)
Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]165
Moment obrotowy [Nm]240
Rodzaj wtryskubezpośredni
Skrzynia biegów6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h]210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.7

Lata produkcji: 2013-2016Turbosprężarka

Nadwozie:

  • minivan

Segment: K (minivany)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.5l5.8l4.9l

08.05.2020Peugeot 508 sedan manualPolecam!

Świetny silnik, ale wymaga uwagi od użytkownika (sprawdzić poziom oleju, częściej olej wymieniać, ...) Pali niewiele więcej od diesel'a nawet przy autostradowych prędkościach. Jazda prędkościami 170 - 200 km/h to spalanie rzeczywiste ok 10 l., ale przy 140 km/h pali około 7 / 8 l. Najniższe spalanie wg komputera to 5,8 l. - droga krajowa, prędkość ok 90 km/h. Olej wymieniam co 10 tyś km. Z usterek - przy przebiegu ok 80 tyś padł napinacz paska klinowego. Przy 100 tyś km wymieniłem cały rozrząd dla spokojnego snu (pewnie z 50 tyś km by jeszcze spokojnie przejechał)

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju4.0 L
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 12V13023010.85.0
1.6 THP1652408.75.8
1.6 VTi12016012.66.3

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj