alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 1 E87 FL 118i 143KM (N43B20)

BMW Seria 1 E87 FL 118i 143KM (N43B20)

Wyświetleń: 4771

Dane techniczne

BMW Seria 1 E87 FL 118i 143KM (N43B20)
Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]143
Moment obrotowy [Nm]190
Rodzaj wtryskubezpośredni
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.8

Lata produkcji: 2007-2012

Nadwozie:

  • hatchback
  • cabrio

Segment: C+ (kompaktowe premium)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.9l6.1l5.1l

17.12.2019320i e92Polecam!

Posiadam n43 2.0 170 bhp w e92 i jak dotąd nie miałem żadnych problemów, trzeba tylko dbać o olej i lać najlepsze paliwo. Przejechałem 60 tyś. bez żadnego dodatkowego problemu. Poprzedni właściciele dbali tak samo stąd brak problemów, teraz ma przejechane łącznie 140 tyś. Wibracji też nie odczuwam żadnych i cichutko pracuje, może dlatego że zmieniłem mocowania silnika na nowe ? myślę że większość negatywnych opinii na temat tego silnika pochodzi od ludzi którzy kupili z drugiej ręki zaniedbany egzemplarz a sami też nie serwisują jak należy i lecą po taniości.

28.09.2019BMW 318i e90Polecam!

Silnik 143KM 2010 r po lifcie 160 tys. Km , akcja techniczna wymienione cewki i śruby kierownicy .Zero problemów z rozrządem i wtryskami.Spalanie trasa 5l (110km/h) miasto 9 (wrocław)

23.03.2019318i e90Odradzam!

Silnik głośny, trzęsie się, spalanie średnie i dynamika średnia. Silnik bardzo awaryjny, elektronika tragiczna, cewki ulegają awarii co kilkadziesiąt tysięcy, wtryskiwacze nawalają po tankowaniu na tanich stacjach. Co chwilę wyświetlają się błędy. Moja 318i o mocy 143 psuje się co kilka miesięcy, a jest perfekcyjnie utrzymana, zadbana, od nowości, serwisowana, no niby ideał. Przy 90 tys. do wymiany był rozrząd, cewki, ślizgi, napinacz, uszczelka górna, pasek klinowy i napinacz paska klinowego... itp. przy 130 wysiadły wtryski, potem cewki po raz kolejny i do wymiany oczywiście świece. Olej trzeba wymieniać co 10 tys. i nie rzadziej niż rok. Jak będziesz tankować 98 i pilnować wymian oleju itp. da się jeździć. Uwaga to nie jest pancerna 3 litrowa rzędówka bmw... to silnik wrażliwy na paliwo z awaryjną elektroniką. Jak jeszcze ma duży przebieg to będziesz co chwilę u mechanika i elektromechanika. Naprawdę awaryjna i nieudana wersja silnikowa.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 0W40
LIlość oleju4.3 L
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
116i1221609.96.2
120i1702107.86.6
130i2583106.18.5

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(4.8)
Trwałość silnika
4.0/10
Niezawodność auta
4.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
4.0/10
Głosy według opinii użytkowników:01

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.0l6.5l6.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Opinie użytkowników

E87, E116, N43 2,0, 122 km14.10.2020

Odradzam!

2010, przebieg 143 tys.km
Średnia ocena:
(4.8)
Trwałość silnika
4.0/10
Niezawodność auta
4.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
4.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.0l6.5l6.0l

Opinia:Kupiony z pewnego źródła w Niemczech (znajomy Niemiec). Na zimnym silniku drgania i falowanie obrotów. Zapala się kontrolka check engine. Błąd- wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Wymienione wszystkie cewki i świece. Kasowałem błąd i na ciepłym silnika dalej kontynuowałem jazdę. Przy próbie silniejszego przyspieszania odczuwałem, jakby, wzrost mocy, a raczej znaczny wzrost ilości paliwa dostarczonego silnikowi.Ostatnio na lawecie wróciłem do domu. Zapaliła się kontrolka katalizatora i koniec jazdy.
Zalety:Wygląd.
Wady:Nieprzewidywalny