alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Dacia Duster II 1.6 16V SCe 115KM (H4M 738)

Dacia Duster II 1.6 16V SCe 115KM (H4M 738)

Wyświetleń: 2013

Dane techniczne

Dacia Duster II 1.6 16V SCe 115KM (H4M 738)
Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]115
Moment obrotowy [Nm]156
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: od 2018

Nadwozie:

  • crossover

Segment: I (kompaktowy SUV)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

NaNlNaNlNaNl

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.0 TCe101160
1.3 TCe131240
1.3 TCe150250

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(6.8)
Trwałość silnika
8.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
3.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.5l7.0l6.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Duster II 1.6 SCE 115 KM03.01.2021

Polecam!

2019/ 15000 KM
Średnia ocena:
(6.8)
Trwałość silnika
8.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
3.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.5l7.0l6.5l

Opinia:proste auto, z prostym silnikiem, tylko koniecznie trzeba wymieniać olej i filtry co 10-15 tysięcy a nie jak producent zalecił co 30....taki interwał to celowo chyba ustalili aby szybko padały i nowe trzeba było iść kupić, jest trochę szmelcu zainstalowanego jak STOP/START czy automatyczne światła mijania albo tylna wycieraczka co się włącza jak wrzucasz wsteczny bieg jak choćby na chwile uruchomiłeś przednie wycieraczki, ale trochę grzebania w necie i zakup interfejsu za 100PLN i można to powyłączać
Zalety:brak turbiny, łatwy dostęp do silnika bo jest dużo miejsca w komorze ,
Wady:mały bagażnik jak dla mnie bezsensowny tryb niskich obrotów ok 650 jak wrzuca sie na luz, potem po włożeniu biegu podbija do nominalnego ok 850 co przy nagłym ruszeniu potrafi zdławić silnik i nie ruszysz błyskawicznie jak jest taka potrzeba np. ze środka skrzyżowania