Silniki Fiat - Silnik 2.4 20V

Wyświetleń: 6054
MotoBenzyna

Silniki Fiat

Alfa RomeoFiatLancia

Silnik 2.4 20V o mocy 170KM był stosowany w sportowej odmianie Fiata Stilo Abarth. Jednostka o świetnych parametrach, bardzo dobra dynamika oraz wysoka kultura pracy. Niestety wszystko to obarczone jest kosztami użytkowania, ponieważ spalanie przekracza grubo ponad 10L do 15L/100KM a serwis nie należy do tanich. Na szczęście silnik jest bardzo trwały i przy odpowiednim użytkowaniu obejdzie się bez większych kosztów. Sukcesem to jest systematyczne serwisowanie auta wymiany olejów, filtrów oraz paska rozrządu. Kierowcy o zacięciu sportowym będą szczególnie zadowoleni z tej jednostki która oferuje naprawdę dobre osiągi.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:5-cylindrowy

Ilość zaworów:20

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała jednostka
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

-Wady

  • kosztowny serwis
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

Rozrząd: Pasek.

Ilość oleju silnikowego: 4.5 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 20.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 1):
(8.3)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
5.0/10
Dynamika
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 12

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Średnia:
(8.3)

Polecam!

Ramzes02.04.2017
Opinia:Fiat Stilo Abarth po za tankowaniem i wymianami olejów nic się nie dzieje silnik bardzo ładnie chodzi i daje dużo frajdy z jazdy.Minus kasa na paliwo ale coś za coś.Jestem zadowolony przede wszystkim z osiągów i bezawaryjności.
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
5.0/10
Dynamika
10.0/10

Odmiana silnika: Stilo Abarth/170KM

Rocznik / Przebieg: 2004/190tys

Średnie spalanie: 10 l/100km

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki E-torQ

Silniki TwinAir

Silniki z technologią MultiAir

Silniki z doładowaniem T-Jet

Silniki FIRE - wtrysk wielopunktowy

Silniki FIRE - wtrysk jednopunktowy

Rodzina silników B

Rodzina silników C