Silniki Volkswagen TSI - Silnik 3.0 V6 24V TSI 272/290KM (EA837)

Wyświetleń: 10802
MotoBenzyna

Silniki Volkswagen TSI

AudiSeatSkodaVolkswagen

Silnik 3.0 TFSI  samochody segmentu wyższego oraz SUV Audi i VW.Konstrukcja nowoczesna z wtryskiem bezpośrednim oraz wyposażony w doładowanie za pomocą kompresora.Te rozwiązania przekładają się bardzo dobre osiągi oraz przyzwoity poziom spalania na poziomie 10L.Kierowcy użytkujący samochody z tym silnikiem nie mogą narzekać na pracę tej jednostki, jest dopracowana pod każdym względem.Musimy pamiętać że jednostki tego typu nie są tanie w użytkowaniu a części są kosztowne !!Nie specjalnie silnik jest zalecany do montażu instalacji LPG,jeżeli się zdecydujemy musi ona być dobrej klasy oraz idealnie zestrojona w przeciwnym razie może grozić uszkodzeniem silnika. !!! Silnik w opinii użytkowników uchodzi za bezawaryjny,jednak trzeba pamiętać o jego regularnym serwisie ponieważ zaniedbania mogą doprowadzić do awarii które są bardzo kosztowne

!Specyfikacja

Rodzaj układu:6-cylindrowy

Ilość zaworów:24

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • dobre osiągi
  • dobra dynamika
  • przyzwoity poziom spalania

-Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 8.2 L, typ oleju: Castrol 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 15.000.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 2):
(9.2)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
7.5/10
Dynamika
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 85

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

Średnia:
(10.0)

Polecam!

Audi s 5 Sportback 8T23.04.2019
Opinia:Bardzo dobry i dynamiczny silnik , nadający sie rewelacyjnie do zwiekszenia mocy w mojej s5 po czipie i zmianie wydechu generuje 440km .Jak dotąd zrobiłem nim 60 tys km i zero problemow oczywoscie regularne zmiany oleju ja zmieniam co 10tys km , jezeli chodzi o zużycie oleju to w moim przypadku przy normalnej jezdzie nie zauwarzylem poboru oleju no chyba ze zacznie sie palować silnik to potrafi zurzyc troche oleju ale nie są to staraszne ilości. Spalanie trudno sie wypowiadac na ten temat bo moze spalic 7l ale jak sie ktos postara to i 25 łyknie u mnie przy dośc dynamicznej jezdzie w cyklu mieszanym spalanie wynosi 13 litrow
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
10.0/10

Odmiana silnika: 3.0tfsi 333km / 440km

Rocznik / Przebieg: 2010 230000

Średnie spalanie: 13 l/100km

Średnia:
(8.3)

Polecam!

Tomek25.11.2017
Opinia:Silnik mocny dynamiczny z dużym potencjałem dla wybranych i dla tych co nie patrzą w portfel.Przepraszam że tak piszę ale czasami ktoś kupi auto z wyższej półki i zaczyna narzekać że dużo pali że serwis drogi i części.To jest bardzo dobry silnik jednak serwis nie należy do tanich oraz drobne wymiany części zużytych idą w setkach.Jak dla mnie silnik bardzo dobry,płynna i chicha praca,dużo mocy lekkie wciśnięcie gazu od razu czuć.Jak do tej pory żadnych problemów,polecam dla osób szukających silnika o dużej mocy dobrej kulturze pracy.
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
5.0/10
Dynamika
10.0/10

Odmiana silnika: Audi A5 8T 3.0 V6 TFSI 272KM

Rocznik / Przebieg: 2012.r 180 tys

Średnie spalanie: 11 l/100km

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki 1.0 TSI / TFSI EA211 (od 2015)

Silniki 1.2 TSI / TFSI EA111 (2009-2014)

Silniki 1.2 TSI / TFSI EA211 (2012-2018)

Silniki 1.4 TSI / TFSI EA111 (2006-2015)

Silniki 1.4 TSI / TFSI EA211 (2012-2018)

Silniki 1.5 TSI / TFSI EA211evo (od 2018)

Silniki 1.8 TSI / TFSI EA888 (2007-2012)

Silniki 1.8 TSI / TFSI EA888evo (2011-2017)

Silniki 2.0 TSI / TFSI EA113 (2004-2009)

Silniki 2.0 TSI / TFSI EA888 (2008-2012)

Silniki 2.0 TSI / TFSI EA888evo (2011-2016)

Silniki 2.0 TSI / TFSI EA888evo2 (od 2015)

Silniki 3.0 TSI / TFSI EA837 (2008-2016)

Silniki 3.0 TSI / TFSI EA839 (od 2016)

Silniki 4.0 TFSI EA824 (2012-2018)