Silniki Volkswagen TSI - Silnik 4.0 V8 32V TFSI 420/435KM (EA824)

Wyświetleń: 1256
MotoBenzyna

Silniki Volkswagen TSI

AudiSeatSkodaVolkswagen

Silnik 4.0 TFSi po mocach 420/435KM zadebiutowała w 2012 roku i miał zastosowanie w samochodach segmentu F.Nowoczesna konstrukcja o bardzo zaawansowanej technologi której celem było uzyskanie jak najlepszych osiągów oraz niskiego poziomu spalania.Jednostka sprzężona jest z 8-biegową skrzynią Tiptronic i rozpędza się do setki w niespełna 4.5 sekundy a prędkość jaką osiąga to 250km/h.Producent deklaruje spalanie w mieście w granicach 13l a na trasie około 10l przy prędkości do 140KM/h jednak wszystko jest uzależnione os stylu jazdy oraz prędkości.Kierowcy użytkujący samochody z tym silnikiem nie mogą narzekać na pracę tej jednostki, jest dopracowana pod każdym względem.Musimy pamiętać że jednostki tego typu nie są tanie w użytkowaniu a części są kosztowne !!Nie specjalnie silnik jest zalecany do montażu instalacji LPG,jeżeli się zdecydujemy musi ona być dobrej klasy oraz idealnie zestrojona w przeciwnym razie może grozić uszkodzeniem silnika. !!! Silnik w opinii użytkowników uchodzi za bezawaryjny,jednak trzeba pamiętać o jego regularnym serwisie ponieważ zaniedbania mogą doprowadzić do awarii które są bardzo kosztowne

!Specyfikacja

Rodzaj układu:8-cylindrowy

Ilość zaworów:32

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoki moment obrotowy
  • wyśmienite osiągi
  • przyzwoity poziom spalania

-Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: ? L, typ oleju: Castrol 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki 1.0 TSI / TFSI EA211 (od 2015)

Silniki 1.2 TSI / TFSI EA111 (2009-2014)

Silniki 1.2 TSI / TFSI EA211 (2012-2018)

Silniki 1.4 TSI / TFSI EA111 (2006-2015)

Silniki 1.4 TSI / TFSI EA211 (2012-2018)

Silniki 1.5 TSI / TFSI EA211evo (od 2018)

Silniki 1.8 TSI / TFSI EA888 (2007-2012)

Silniki 1.8 TSI / TFSI EA888evo (2011-2017)

Silniki 2.0 TSI / TFSI EA113 (2004-2009)

Silniki 2.0 TSI / TFSI EA888 (2008-2012)

Silniki 2.0 TSI / TFSI EA888evo (2011-2016)

Silniki 2.0 TSI / TFSI EA888evo2 (od 2015)

Silniki 3.0 TSI / TFSI EA837 (2008-2016)

Silniki 3.0 TSI / TFSI EA839 (od 2016)

Silniki 4.0 TFSI EA824 (2012-2018)