Silnik 4.4 V8 Turbo 530KM jest kolejną odmianą z rodziny N63 która weszła do produkcji w 2016 roku.To ostatnia najmocniejsza wersja w której zastosowano najnowsze rozwiązania technologiczne,między innymi wprowadzono turbosprężarkę z podwójnym ślimakiem.Dodatkowo w 2018 roku silnik został poddany modyfikacji gdzie zostały zastosowane większe turbosprężarki,nowszy kolektor dolotowy oraz nowy układ zapłonowy.Te oraz inne zmiany wpłynęły na polepszenie osiągów oraz wyeliminowano niedoskonałości z pierwszej wersji. Jednostka o świetnych osiągach, bardzo dobrej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy. Niestety koszty serwisu oraz utrzymania idą w tysiące a to oferta dla ludzi o grubym portfelu, którzy czerpią przyjemność z jazdy nie bacząc na koszty jakie ponoszą.
!Specyfikacja
Rodzaj układu:8-cylindrowy
Ilość zaworów:32
Typ wtrysku:bezpośredni
Turbosprężąrka
+Zalety
- trwała konstrukcja
- niska awaryjność
- wysoka kultura pracy
- bardzo dobre osiągi
- bardzo dobra dynamika
-Wady
- wysokie koszty utrzymania
- wysoki poziom spalania
Informacje serwisowe
Rozrząd: Łańcuch.
Ilość oleju silnikowego: 8.5 L, typ oleju: Castrol 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok.
Przegląd serwisowy co 1 rok.
Niezalecany do instalacji LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.