Silniki Jaguar/Ford V6/V8 - Silnik 5.0 V8 32V Ti-VCT 422KM (Coyote)

Wyświetleń: 645
Silnik 5.0 V8 32V Ti-VCT 422KM (Coyote)

Silniki Jaguar/Ford V6/V8

FordJaguar

Silnik 5.0 V8 32V Ti-VCT 422KM został wprowadzony na rynek w 2011 roku do modelu Ford Mustang GT.Jest to najnowsza konstrukcja modularna oparta na wcześniejszych odmianach 4.6 L i 5.4L z rodziny Coyote.Jednostka wykonana z aluminium blok oraz głowica,DOHC z 4 zaworami na cylinder wyposażona w podwójne zmienne fazy rozrządu Ti-VCT.W tej wersji znajdziemy wtrysk wielopunktowy sekwencyjny sterowany elektronicznie,natomiast w odmianie z roku 2018 znajduje się wtrysk bezpośredni. W opinii użytkowników uchodzi za trwały oraz bezawaryjny i przy odpowiednim serwisowaniu nie sprawiający żadnych problemów.Musimy jednak pamiętać, że serwis i naprawy w przypadku silników V8 są dosyć drogie ja również spalanie jest na wysokim poziomie.Również części zamienne nie zawsze są dostępne od ręki jak w przypadku innych bardziej popularnych jednostek.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:8-cylindrowy

Ilość zaworów:32

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobre osiągi
  • świetna dynamik oraz przyspieszenie

-Wady

  • wysokie koszty obsługi
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 7.6 L, typ oleju: Motorcraft 5W20, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię