alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Maverick II 3.0 i Duratec-VE V6 24V (197KM)

Ford Maverick II 3.0 i Duratec-VE V6 24V (197KM)

Wyświetleń: 990

Dane techniczne

Ford Maverick II 3.0 i Duratec-VE V6 24V (197KM)
Pojemność [cm3]2967
Moc [KM]197
Moment obrotowy [Nm]265
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.5

Lata produkcji: 2000-2004

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

18.9l12.8l9.3l

26.06.2017TomekPolecam!

Jednym słowem REWELACJA !!! A tak w dogłębnie podzielę opinię na dwie części plusy i minusy.Do plusów muszę zaliczyć świetną dynamikę wsapaniałe osiągi,rewelacyjne zbieranie się i bardzo dobra kultura pracy.Do minusów spalanie i koszty serwisu spalanie trzeba liczyć średnio 12L a w mieście po wyżej 15l.Koszty serwisu nie należą do tanich aczkolwiek możemy kombinować w warsztatach nie autoryzowanych i wymieniać części używane i nie oryginalne. Ja nie miałem z autem problemów a zrobiłem 40 tys wiem ze poprzedni właściciel miał awarię klap dolotowych i problemy z układem wtryskowym, z tego wynika że przy przebiegu 200-250 tys trzeba się z poważnymi awariami.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFord Formula 5W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana oleju20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 i 16V12417513.59.8

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj